zondag 2 februari 2014

ANUNNAKI ONZE GODEN deel 16 - Reptielen uit de 5e dimensie (2)

Bij Chilbolton in het graan 

Uit het antwoord in het graan bij de schotelantenne bij Chilbolton, komt duidelijk naar voren dat de Anunnaki echte 'aliens' zijn, kaal en onbehaard, grote ogen, geen neus hebbende met hun typische hoofden. Dat zij, althans zoals in een andere graancirkel bij Chilbolton te zien; die van het 'alienhoofd' van Enki, de typische trekken hebben van de vele aliensoorten die door ons mensen als 'Grey's' worden betiteld. Hoofd groter dan een mensenhoofd, groter in verhouding tot hun lichaam - in vergelijking van een mensenhoofd ten opzichte van zijn lichaam (ongeveer 1/6 van de totale lichaamslengte...) waarmee hun lichaamslengte geschat kan worden op 1.40 meter (vaak variëerend van 1.10 meter tot 1.60 meter...). 

Ik heb er geen tot weinig verstand van, las vroeger wel boeken over UFO's, 'buitenaardsen', ontvoeringen en vreemde verschijnselen, nachtelijke lichten aan de donkere lucht en meer van dat, maar ik kan geen overzicht maken van de verschillende 'aliens'. Heb geen idee of ze groenachtig zijn, blauwig of alleen grijs... of ze een Sauriër-herkomst hebben of van de Insecten stammen, maar hun hoofden, met lichte neiging naar een snuitje, hun kleine monden en vooral grote ogen lijken in het algemeen veel op elkaar. Puntkin. groot ovaal hoofd, ogen schuin geplaatst en een dunne nek en slank en tenger lichaam, lange armen met grote handen en vooral lange vingers. Dat zijn de aliens die algemeen bekend zijn...

en diep ingeprent zijn in ons hele wezen. Vrijwel alle mensen kennen deze 'wezens' en ontvoerden herkennen hen ook vaak. Ze zijn ons bekend en zij zijn de 'spoken' onder het bed, achter het gordijn en in de kast. Ik deed eens een test; liet alle aanwezigen een 'spook' tekenen en de uitkomst was dat iedereen, zonder uitzondering, een spookje had getekend zoals we kennen uit de stripverhalen (Casper bijvoorbeeld...) als een soort vaag wit wezen, met grote zwarte ogen, geen mond en ook geen benen en voeten, dus meer zwevend... Het is geen spook, geest of dwalende ziel, maar de herinnering aan de Anunnaki, de nachtelijk bezoekers die aan ons bed staan... 

en die we zo goed kennen uit onze vorige incarnaties en die in onze cellen zitten omdat het onze verwanten zijn, wij hen kennen zo lang we leven. Op de tekeningen in de vorige aflevering is te zien waar deze aliens wonen. Hun zonnestelsel is het zelfde als het onze. Alleen op een andere schaal weergegeven. Zo is bij ons de Zon te zien, Mercurius, Venus, Gaia (zonder Maan), Mars, Jupiter, Saturnus, Uranus, Neptunus en Pluto en in hun model de Zon, Mercurius, Venus, Gaia (zonder Maan), Mars en hun ster met vier planeten, vervolgens Jupiter, Saturnus, Uranus en Neptunus. Zij lieten Pluto weg vanwege de beperkte ruimte. Duidelijk is dat zij Gaia, Mars en hun eigen systeem bewonen.
Twaalfjarige Whitley Strieber hoort en ziet... 

Hetgeen ik hierna beschrijf, zal later in het verhaal ook nog aan bod komen als we bij de lichtfenomenen komen, de onidentificeerbare vliegtoestellen, beter bekend als UFO's (Unidentified Flying Object - in Nederland dan een OVO - Onidentificeerbaar Vliegend Object...) en de ontvoeringen door aliens van mensen, maar gebruik ik nu ook om het profiel van de Anunnaki beter te kunnen schetsen. De Amerikaan Whitley Strieber zit, op aandrang van zijn vrouw, in een praatgroep, allemaal 'ontvoerden' of 'abducties' zoals ze genoemd worden. Mensen die van kinds af aan gevolgd en op gezette tijden 'gevisiteerd' worden. Meestal tegen hun wil in en soms...

zoals later blijkt; met goedkeuring omdat voor de incarnatie toestemming is verleend. Ook zijn er bij die zeven kleuren schijten, sidderen van angst en absoluut niet blij zijn met de veelal nachtelijke bezoeken. Ik heb momenteel contact met een Nederlandse vrouw, die zeer boos, opstandig en ook zo machteloos staat ten opzichte van de 'bezoeken' van haar belagers. Goed... Whitley zit en een praatgroep en... hij vertelt een ervaring;

'Toen ik mijn hoofd weer omdraaide, zag ik iets zo ongelooflijks dat ik achteraf niet wist hoe ik het moest beschrijven. Dat weet ik nog steeds niet, dus doe ik maar 'n poging. Naast mijn bed en misschien 60 centimeter van mijn gezicht, in ieder geval dichtbij genoeg om zonder bril te kunnen zien...

stond een van de magere wezens, van het type dat volgens mij vrouwelijk is. Het was echter niet helemaal hetzelfde type. Deze had grote, zwarte, ronde ogen in plaats van scheve. En het leek een kartonnen imitatie van een 3-delig pak aan te hebben, compleet met een witte pochet'... en in een ander gedeelte van het boek heeft hij een soort gesprek met één van zijn ontvoerders; 'waarom zie je er zo griezelig uit', 'dat kan ik niet helpen' en ze liep tussen de bedden door met haar koperen staf... Whitley heeft sterk het gevoel dat ze een vrouw is en haar persoonlijke symbool een uil. Het symbool van Athene was ook een uil. 'Strix' is Latijn voor uil en betekent ook 'heks'.

In de oudheid was de uil de belichaming van de wijsheid van Isjtar, de oude Mesopotamische 'Oog-Godin', met de enorme starende ogen. 'Ik heb al gezegd dat ze op Isjtar leek'. Misschien is ze het ook: ze zei dat ze oud was... In een eerdere sessie vertelde Whitley onder hypnose; 'Het ruikt hier naar kaas, het ruikt vies, om je de waarheid te zeggen. Het is niet schoon hier. Daar komt iets. Iemand praat tegen me. Er praat iemand tegen me. Nu loopt ze vlak voor me langs. Ze draagt een bruin... pak. Ze ziet eruit als een klein figuurtje van leer, zoiets. Ik zie haar hoofd heel duidelijk en je moet - je moet - het is, weet je, je wordt er misselijk van, zoiets, want weet je - ik kan me niet - ik weet niet waar dit geval naar toe gaat'...

Ze zag eruit als het type buitenaardse bezoeker zoals dat vaak wordt beschreven, vooral wat de ogen betreft. 'Weet je, ik denk dat jij oud bent. Ben je oud?' Ze zegt: 'Ja, ik ben oud'. Ze kijkt - ze kijkt naar me. ...'We zullen je geen pijn doen'. 'Ik sta niet toe dat jullie mij opereren. Jullie hebben het recht niet'. 'Dat hebben we wel'. Stem: 'Jij bent onze uitverkorene'. De ondervrager Budd Hopkins vraagt hem; 'Hoe oud was je toen?' 'Twaalf jaar!'... 
verderop in zijn boek gaat Whitley Strieber dieper in op zijn ontmoetingen met zijn ontvoerders. 'Voor me zat het meest verbazende wezen dat ik ooit gezien heb en het meest verbazende was dat ik haar kende!

Ik zeg haar, maar ik weet niet waarom. Voor mij is het een vrouw, misschien omdat haar bewegingen zo gracieus zijn, misschien omdat ze me seksueel heeft opgewonden, of misschien komt het alleen maar omdat ze een keer mijn zij aanraakte, zo licht en toch zo stevig... ...na de woordenwisseling over het recht noemde het vrouwelijke figuurtje me hun uitverkorene. Stem: 'Jij bent onze uitverkorene'. En toen werd ik kwaad. Ik beschouwde het als een lokmiddel en reageerde afwerend. Ze wiegde haar hoofd van links naar rechts en zong;'O, nee, o, nee! Er klonk iets dringends in haar stem, en iets geamuseerds.. Deze Inanna, de godin met de grote ogen komen we later nog wel weer eens tegen... 


Professor Bastiaans in Zomergasten 

Eens keek ik weer naar een aflevering van VPRO's programma 'Zomergasten', gepresenteerd door Joost Zwagerman en zijn gast die avond was voormalig minister van Justitie en voormalig premier; Dries van Agt. Ik keek naar een andere zender en precies om 00.00 uur ’s nachts zapte ik terug naar 'zomergasten'... en hoorde ik Joost zeggen; 'We zijn al weer aanbeland bij de laatste filmbeelden die u heeft uitgekozen. Daarna nemen we afscheid en kunnen de kijkers thuis kijken naar uw 'wensfilm' van deze avond. Waarover gaat uw laatste keuze. 'Nou', zei van Agt 'ik heb gekozen voor professor Bastiaans, die in de jaren '60 wereldberoemd werd door zijn afwijkende manier van behandelen...
Hij Jan Bastiaans (1917-1997 was zenuwarts en hoogleraar psychiatrie. Hij werkte ondermeer in de Jelgersma-kliniek en hij werd wereldberoemd toen hij een methode ontwikkelde waarbij hij LSD gebruikte. Hij behandelde zijn patiënten met LSD en het betrof sterk getraumatiseerde patiënten met het zogenaamde 'kampsyndroom'. Mensen die terugkeerden uit Duitse gevangenschap en zodanig ontregelt waren dat zij geholpen moesten worden. Professor Bastiaans bracht zijn patiënten in een soort trance (hypnose) en liet hen tijdens die regressies momenten herbeleven. Door gebruik van LSD werden die momenten intenser beleefd en kennelijk ook voorzien van 'extra' informatie.

In de film; 'Begrijpt u nu waarom ik huil', van Louis van Gasteren, liet professor Bastiaans zijn behandelmethode zien. Het werd voor het eerst in 1972 op TV uitgezonden. Uit deze film liet zomergast van Agt een fragment zien. We zien de professor in zijn werkkamer, in witte doktersjas, blocknote op schoot en patiënt op de sofa. De bandrecorder loopt en neemt het volgende op. Bastiaans: 'Probeer terug te gaan naar dat moment van zo-even'. De patiënt trekt zijn benen op, ligt op zijn zij en krimpt ineen tot een foetus-houding... en Bastiaans spoort hem aan te vertellen wat hij ziet. 'Het is verschrikkelijk! Ik zie overal bloed... op de vloer, op de wanden en en...

hij stummelt en zwijgt verder. Bastiaans zegt hem dat hij veilig is en dat hij hem zo uit de hypnose kan halen. 'Vertel verder, je bent veilig en wat zie je'? De man gaat aarzelend verder; 'Ik zie mezelf liggen op een behandeltafel, in een grote ruimte en naast, voor en achter staan ook behandeltafels... en daar liggen mensen op... en ze snijden Oh nee! ze snijden zonder ons te verdoven'... De man krimpt verder ineen en zwijgt wederom. Bastiaans wil graag dat hij verder gaat en spoort hem aan. Dan gaat hij verder. Ze snijden in ons en verdoven ons niet. Ze opereren ons levend en bloedspatten zitten ook op het plafond... en en Oh wat ik nu zie kan ik niet onder woorden brengen...

Bastiaans hoort hem aan en bedaard hem. De patiënt gaat verder en meer inkrimpen van ellende kan hij niet. 'Ik zie dokters staan, chirurgen zijn het in witte jassen... en en het is te verschrikkelijk voor woorden, ze hebben reptielenpoten! Oh... Het fragment houdt op en ik beef van opwinding, want de artsen die beschreven zijn, zijn zeer waarschijnlijk de Anunnaki, althans dat dacht ik, maar ik schreef het al enkele malen; ik sta op een splitsing in mijn denken omdat ik het mogelijk acht dat Anunnaki en Reptilians één-en-dezelfden kunnen zijn, maar ook twee verschillende soorten. Ik ben er nog niet helemaal uit. Hoewel de beroemde godin Inanna, die waarschijnlijk dezelfde is als Ishtar (en Isis enz...)...

dan hebben we het mogelijk toch over één-en-dezelfde soort; want Inanna wordt vaak afgebeeld, staande, met vleugels en reptielenvoeten. Het is niet ondenkbaar dat de Anunnaki zijn geëvoluëerd uit de Sauriërs en derhalve dus reptielen zijn; amphibische reptielen zoals ik aanneem. Zij zijn de verwanten van de Salamanders, Hagedissen, Schildpadden, Kikkers, Padden, Slangen en de Leguanen. Mogelijk zag de patiënt een soort archetypisch beeld; een oervorm van de Anunnaki, zoals ik er eentje zag tijdens het Frontier symposium 2009. Hij kwam met grote stappen, breed neergezet in de gang van Grand Hotel Krasnapolsky in Amsterdam, binnenstuiven en ik zag zijn grote lange staart...

heen-en-weer zwiepen tijdens zijn voorbijgaan. Later gonsde het gerucht dat iemand een 'reptiel' had gezien. Een vrouw stond naast hem en zag zijn ware aard. Ze zei; 'Pas maar op dat ik niet op je staart trap' en glimlachte. Hij ook. Ook mij keek hij die middag een keer veelbetekend aan... tussen de middag zat hij de lunchgasten van de binnentuin van Krasnapolsky te storen met hard pianospel en later op de dag was zijn agressie weg en rolde hij zelfs over de grond. Met pret en plezier vertelde hij kennelijk een verhaal en deed daarbij de noodzakelijke bewegingen. Soms kan de 'mimicry' opgeheven worden en dan spreekt men ook wel van over 'shape-shifting', maar dat een andere keer.

Ik denk dat het mogelijk is dat de Anunnaki te zien zijn in hun werkelijke vorm (ze zitten volgens mij in de 4e dimensie, althans op de grens tussen 3D en 4D - op Level42 4.2 dus. In de 4e dimensie op de 2e toon) en ook in een archetypische vorm. Evengoed hebben we te maken met twee soorten; die van de 12e plan...komeet die een ster blijkt te zijn en de indringers uit de 5e of 6e dimensie, die honderden zonnestelsels hebben ingenomen en via de 'reizende' ster ook hier zijn aanbeland. Het zal er eens van komen; dat ik toekom aan dat deel van het verhaal; hun komst uit die 5e dimensie... maar dat een volgende keer. Meer over Inanna/Ishtar als we aankomen bij de abducties, Atlas-wervel en dergelijke.
12 3

Geen opmerkingen:

Een reactie posten