Boekbespreking The Holocaust Hoax Exposed van Victor Thorn!

Maandag, 12 november 2012

Picture
Geen 6 miljoen, maar max. 300.000.
JOHN FRIEND'S BLOG
9 OKTOBER 2012

Het boek van Victor Thorn maakt een einde aan de grootste leugen van de 20e eeuw. Victor Thorn is een gerenommeerd journalist, auteur en historische revisionist, die de wereld een onschatbare dienst heeft bewezen met de publicatie van zijn boek "Holocaust Hoax Exposed - Debunking the 20th Century's Biggest Lie". Victor Thorn behandelt een enorm complex onderwerp en biedt zijn lezers een korte, bondige - maar vooral grondige beschrijving van wat er werkelijk is gebeurd met de Europese joden tijdens de Tweede Wereldoorlog, waarmee hij tegelijkertijd de valse propaganda vernietigt, die eindeloos is verspreid door de georganiseerde joden en hun volgelingen. Botweg gezegd ontmaskert Thorn's boek vrijwel elk aspect van het officiële 'Holocaust' verhaal en maakt de historische gegevens duidelijk.

De vermeende "Holocaust" van 6 miljoen joden onder de handen van Adolf Hitler en het Nationaal-Socialistische Duitsland tijdens de Tweede Wereldoorlog is één van de meest flagrante en schandelijke leugens, ooit begaan tegen de mensheid. Bedrieglijke joodse propagandisten en hun lakeien in de onderwijs-instellingen, de media en Hollywood hebben de wereld een geheel ongegrond, gefabriceerd verhaal opgedrongen, boordevol met een breed scala van belachelijke claims en onmogelijke gebeurtenissen, die allemaal de Joodse agenda van wereldheerschappij en onderwerping dienden. Het officiële "Holocaust" verhaal is gebruikt om het ontstaan van de criminele, terroristische Joodse staat en het bezetten van Palestina te rechtvaardigen en publieke sympathie voor joden te verwerven en het "Joodse lijden" te verheffen boven al het andere en het valse verhaal van historische Jodenvervolging te versterken door het in de handen te leggen van irrationele antisemieten, die een hekel hebben aan joden. Het georganiseerde jodendom heeft het valse 'Holocaust' verhaal aangegrepen om onze collectieve geschiedenis te vervalsen voor hun eigen corrupte doeleinden door het demoniseren van Adolf Hitler en het nationaal-socialistisch Duitsland in het bijzonder, alsmede van het nationalisme en de Europese beschaving. Zonder enige twijfel, kan de Holocaust de grootste leugen van de 20e eeuw worden genoemd.

Thorn's boek is verdeeld in twee delen: het afbreken van de Holocaust Mythologie en hoe Elite-Zionisten de Holocaust fabriceerden: een analyse van hun middelen, motieven en hun agenda. De eerste eenentwintig hoofdstukken richten zich op het weerleggen van het officiële 'Holocaust' verhaal in vrijwel elk opzicht, terwijl de laatste vier hoofdstukken zich richten op de manier, waarop het 'Holocaust' verhaal werd vervaardigd door Elite joodse belangengroepen ter bevordering van hun mondiale agenda. Hij biedt de lezers een uitgebreid aanbod aan belangrijke feiten, citaten en toelichtingen, die te maken hebben met de vermeende joodse 'Holocaust' in de Tweede Wereldoorlog en ontmaskerd en verduidelijkt alle leugens en verdraaiingen. Deze fundamentele feiten, citaten en toelichtingen helpen de lezer waarheid van fictie te scheiden, zodat men de realiteit onverhoudt van wat er werkelijk is gebeurd tijdens de Tweede Wereldoorlog, die strijdig zijn met door vermeende "overlevenden van de Holocaust" uitgevaardigde sprookjes, die men in bedrieglijke Hollywood films terug kan vinden.

Neem bijvoorbeeld Thorn's citaat van Aryeh Leon Kubovy van het Israëlisch Centrum voor Joodse Documentatie, die zei: "Er bestaat geen document, ondertekend door Hitler, Himmler of Heydrich, waarin men spreekt over het uitroeien van Joden ...... en, het woord 'uitroeiing' komt niet voor in de brief van Herman Goering aan Heydrich met betrekking tot de "Endlösung" van het joodse vraagstuk". Of beschouw de uitspraken, die Thorn ontleent aan het Leuchter rapport, dat de vermeende "vernietigingskampen" in Duitsland en Oost-Europa, bestuurd door de Nationaal-Socialisten en hun bondgenoten in de Tweede Wereldoorlog onderzocht. Leuchter schreef hierover o.a.:

De auteur vindt geen bewijs, dat één van de faciliteiten, waarvan is gesteld, dat die normaal gesproken als gaskamer gebruikt zou zijn, ooit als zodanig hebben gefunctioneerd en stelt verder vast, dat de fabricage en het ontwerp van deze faciliteiten, het onmogelijk maakt, dat ze ooit als gaskamers zijn gebruikt.

Wij hebben het definitieve bewijs geleverd, dat er geen gaskamers zijn gebruikt voor genocidale doeleinden door de Duitsers in deze kampen gedurende de oorlog. Dit simpele feit betekent, dat het holocaust verhaal niet waar kan zijn. Thorn maakt verder ook duidelijk, dat de kampen ein industriële centra, die door de Duitsers in Duitsland en Oost-Europa tijdens de Tweede Wereldoorlog nooit werden opgericht om genocidale doeleinden. De vermeende "vernietigingskampen", waarvan de wereld is wijs gemaakt, dat ze dienden voor genocidale doeleinden, waren in feite werkkampen, waarin individuen, gearresteerd of gedetineerd door de Duitsers, met inbegrip van de Europese joden, moesten wonen en werken. In een aantal hoofdstukken in het eerste deel van Thorn's boek, laat hij zien dat het leven echt leuk was in deze werkkampen, die de typische onzin, die we horen van vermeende "overlevenden van de Holocaust" tegenspreken, als zouden miljoenen joden zich dood hebben moeten werken of werden vergast.

Thorn ontkracht ook de Zyklon B mythe van door Joden en andere bedrieglijke "Holocaust" promotors gedane beweringen, dat Zyklon B werd gebruikt om vijanden van het Derde Rijk uit te roeien. Thorn stelt vast, dat Zyklon B in werkelijkheid juist werd gebruikt om joodse levens te redden en niet bedoeld was om hen te vermoorden. Zyklon B werd gebruikt [wat ook is terug te vinden is in eerdere artikelen op deze tab] om tyfus en andere ziekten te bestrijden, die in de werkkampen heersten.

Thorn bespreekt ook het rapport van het Rode Kruis uit 1946, waaruit bleek dat er er "slechts 270.000 tot 300.000 geregistreerde gevangenen van alle nationaliteiten stierven" in de Duitse werkkampen gedurende het gehele verloop van de oorlog. De magische "6 miljoen" mythe wordt grondig verwoest en Thorn verduidelijkt de situatie door uit te leggen, dat er wel degelijk mensen stierven in de door Duitsland gerunde werkkampen - maar vrijwel allemaal overleden als gevolg van ziekten, honger en uitputting als gevolg van de Geallieerde bombardementen van de Duitse aanvoerroutes en niet als gevolg van het Duitse beleid. Het waren vooral de Geallieerden, die verantwoordelijk waren voor veel van de werkelijke Joodse doden tijdens de Tweede Wereldoorlog en niet de Duitsers.

Verbazingwekkend is ook, dat de Duitse regering kort na de Tweede Wereldoorlog met 400.000 "overlevenden" een schadevergoeding overeen kwam en dat er op 30 juni 1965 meer dan 3 miljoen joden beweerden ook tot de "overlevenden" te behoren, één van de belangrijkste feiten, die Thorn in zijn boek aan het licht brengt. Joodse "overlevenden van de Holocaust" blijven hun zwendel met de Duitse, Hongaarse en andere Oost-Europese regeringen tot op de dag van vandaag voortzetten en hebben in feite de "Holocaust" mythe verheven tot een religie.

Veel andere aspecten van het frauduleuze en bedriegelijke officiële "Holocaust" verhaal worden door Thorn in zijn boek ontkracht, maar blijven buiten dit korte overzicht. Tot slot wil ik nog de aandacht vestigen op een verklaring van de Franse revisionist Robert Faurisson in zijn essay "Against Hollywoodism, Revisionism", waarin Faurisson schreef:

De vermeende Hitler-gaskamers en de vermeende genocide van de joden vormen één en dezelfde historische leugen en is een gigantische politieke en financiële zwendel waarvan de belangrijkste begunstigden de staat Israël en de internationale zionisme zijn en wiens voornaamste slachtoffers het Duitse volk zijn - maar niet hun leiders - en het Palestijnse volk in zijn geheel.

De Grootste Leugen van de 20e eeuw moet worden verslagen. Victor Thorn's boek The Holocaust Hoax Exposed: Debunking de 20e eeuw, gaat over die grootste leugen en is een belangrijke stap in die richting, en zal haar lezers wapenen met de kennis om de kolossale onwaarheden rondom de Tweede Wereldoorlog en de vermeende joodse 'Holocaust' van 6 miljoen "onschuldig vervolgde Joden" te verslaan, die eindeloos is verspreid door de georganiseerde Joodse belangen groepen.

Onder de tab. EndZionism (English) is de Engelstalige versie van dit artikel te vinden op de datum
              "Saterday, 13th October 2012".

Geen opmerkingen: